Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2015

Μιχάλης Τζάμαλης «1η Ανάμνηση Θάλασσα κι άλλα μυστήρια...» ατομική έκθεση ζωγραφικής στο Ναύπλιο


Ο ζωγράφος ‎Μιχάλης Τζάμαλης Mike Tzamalhs μας έδειξε πως «Όταν η καρδιά τραβάει την δική της πινελιά στον καμβά της ζωής» στο Πολιτιστικό Κέντρο «Φλοίσβος» του Παλαιού Φαλήρου πέρσι τον Οκτώβριο κι επιχειρεί και πάλι να μας ταξιδέψει στο Ναύπλιο αυτή τη φορά με την ατομική έκθεση ζωγραφικής του «1η Ανάμνηση Θάλασσα κι άλλα μυστήρια...»  στο  CAFE OLEEE ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ 27

Τα εγκαίνια θα πραγματοποιηθούν το Σάββατο 12/9/2015 20:00μμ,  ενώ η έκθεση θα λειτουργήσει από 10 Σεπτεμβρίου έως τις 10 Οκτωβρίου 2015.

Τα έργα του είναι δουλεμένα σε καμβά, χρησιμοποιώντας άλλοτε υλικά όπως λάδι ή ακρυλικό με σπάτουλα και σύριγγες.

Η τέχνη ως οδηγός γράφει τις 03.10.14 η Βάσια Ρούσσου στο metropolispress.gr

Ο 30χρονος ζωγράφος που, όπως μας είπε, ζωγραφίζει από όταν θυμάται τον εαυτό του, ασχολείται τα τελευταία 15 χρόνια με την ελαιογραφία. «Η αγάπη μου για την τέχνη και αυτά που αντιπροσωπεύει είναι καθοδηγητές μου. Είναι μια παγκόσμια γλώσσα, στην οποία το συναίσθημα μπορεί να είναι φανερό μέσα από τις εικόνες που αποτυπώνω είτε με λάδι είτε με ακρυλικό. Με το ακρυλικό κάνω μια προσπάθεια απόδοσης του πέραν του κλασικού, με ενέσεις και σπάτουλες. Μερικές φορές οι τεχνικές προκύπτουν έπειτα από πειραματισμούς, κάπως έτσι χρησιμοποιώ την συγκεκριμένη τεχνική και την εξελίσσω». Κινητήριος δύναμη για τη δημιουργία, όμως, δεν είναι μόνο η αγάπη για την τέχνη. «Η πραγματική μου ανάγκη είναι να μεταφέρω εκτός από τα συναισθήματα και εικόνες καθημερινές ή όχι, συνήθως ρεαλιστικές που οδηγούν σε ένα άλλο συμπέρασμα. Προσπαθώ να δώσω το παραπάνω, αυτό που όπως κάθε τι απλό περνάει απαρατήρητο. Όπως την ευτυχία την οποία αφήνουμε στην αφάνεια ενώ θα μπορούσαμε να τη γευτούμε μέσα από τις καθημερινές απλές στιγμές, από όμορφες εικόνες. Αποδίδω αυτές τις εικόνες προσπαθώντας να τους προσδώσω τον περαιτέρω συμβολισμό τους».

 Ο Mike Tzamalhs τις 9 Αυγούστου που τη ζωγραφική και τη θάλασσα την έχει κάνει τρόπο ζωής του ...βλέποντας τον παρακάτω στη φωτογραφία επί το έργον...
Κι εδώ τελειωμένο το έργο του ...

Και πολύ πιθανόν ταξιδεύοντας προς Ναύπλιο να είχε και πίνακα μαζί  του που ζωγράφιζε ... όπως αυτόν που ανέβασε και δήλωσε πως δεν έχει ολοκληρώσει στις 9/9/2015...


Για προσωπική επικοινωνία με τον καλλιτέχνη μπορείτε να επισκεφτείτε την προσωπική του ιστοσελίδα στο facebook Mike Tzamalhs.







Mike Tzamalhs



Mike Tzamalhs



Mike Tzamalhs










Mike Tzamalhs

Πληροφορίες:
Εγκαίνια το Σάββατο 12/9/2015 20:00μμ
Διάρκεια 10/9 - 10/10/2015
CAFE OLEEE ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑΣ 27 ΝΑΥΠΛΙΟ
ΤΗΛ 2752025720

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1042214482478432&set=a.469555616410991.109305.100000696710330&type=1&theater

Eπιμέλεια άρθρου Πετρούλα Σίνη

Y.Γ.
Η Betty Sini κοινοποίησε τη φωτογραφία του Mike Tzamalhs — μαζί με Πετρούλα Σίνη.
21 Σεπτεμβρίου 2015 στις 3:19 μ.μ. ·

Αισθάνομαι άβολα όταν γίνεται αναφορά του ονόματός μου με ευχαριστίες στην Ιερότερη στιγμή για έναν καλλιτέχνη που θεωρώ ότι είναι η ατομική του έκθεση κι όπου με όλο τον σεβασμό μου επιχειρώ πάντα να προσεγγίσω δημοσιεύοντας γι'αυτόν! Είναι ιδιαίτερη η χαρά μου και υπέρτατη τιμή για μένα, όταν εκπληρώνω τον σκοπό μου να γίνω κοινωνός του έργου του με το μικρό μου λιθαράκι ! Mike Tzamalhs πάντα με όμορφες εμπνεύσεις κι επιτυχίες εύχομαι και συγγνώμη που τώρα είδα την ετικέτα μου στην κοινοποίησή σου


Mike Tzamalhs
14 Σεπτεμβρίου 2015 στις 12:07 π.μ. ·

ο ίδιος αλλά το ωφειλω... Θοδωρής Γαβριλος και η αφεντομουτσουναρα μου στο καθρέφτη η έμπνευση για τη φωτογραφία του Θοδωρή!!!!!! Επισης να ευχαριστήσω όλους εσάς που δώσατε το παρόν, με το καλό σας λόγο και το ενδιαφέρον σας έστω και διαδικτυακά... Ευχαριστώ από καρδιάς για μένα δεν ήταν ακόμα μια έκθεση ήταν η πρώτη έκθεση εκτός Αθηνών όπως ήταν κάποτε για μένα το Ναύπλιο η πρώτη εκδρομή της ζωής μου...
κάτι ακόμα σημαντικό ότι στο Ναύπλιο είχα 2-3 στιγμές ξεγνοιασιάς ήταν ένα τεράστιο δώρο για μένα γιατί ακόμα και όταν έπρεπε δεν το είχα... να ευχαριστήσω αυτούς που θα φιλοξενήσουν με αγάπη κάποια από τα παιδιά μου σπίτια τους και πάλι όλους εσάς για την αγάπη για τη στήριξη και φυσικά για το καλόπροαιρετο σχόλιο σας για να γίνομαι καλύτερος...
Ένα ακόμα ευχαριστώ στην Betty Sini Πετρούλα Σίνη
Για την υπέροχη κίνηση της και το άρθρο που μου αφιέρωσε!!!!!! Καλή εβδομάδα σε όλο το κόσμο!!!!
Υ.Γ. μην σας πει ο Giannis Salsero ότι κατέβηκαμε μαζί... έκανε τα δικά του αυτοκινήτου ο το Υ.Γ θα το ήθελα και μεταφρασμένο μέχρι αυτό το σημείο...
Όπως θα καταλάβατε προβείτε για "εσωτερικό" αστειο Γιάννη μου σε ευχαριστώ για την εξυπηρέτηση!!!

Σχόλια

Mike Tzamalhs 21 Σεπτεμβρίου 2015 στις 3:29 μ.μ. Εγώ θέλω να σε ευχαριστήσω και πάλι για την ανιδιοτελή και όμορφη σου κίνηση το θεωρώ "υποχρέωση" μου απέναντι σε κάποιες κινήσεις να συμπεριφερομαι με τον αντίστοιχο τρόπο και πολλές φορές είναι και το λιγότερο!!!!!! Σε ευχαριστώ και πάλι εύχομαι μια όμορφη εβδομάδα και πάντα δημιουργική!!!!!!


· 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου